Wednesday 20/01/10

Godmorgon, vakna för typ en timme sen.

Igår va den värsta dagen jag har någonsin varit med om. Va på sjukhuset och log där i ungefär 6 timmar, den smärtan jag gick igenom igår vill jag ALDRIG gå igenom igen. Min kära kusin Josefine hängde med mig och höll mig sällskap (: . Efter en timme fick jag en spruta som gjorde så att smärtan försvann med jag blev helt hög av den.
Jacob kom också och hälsa på. Han hade lite roligt, skratta åt mig för att jag va hög. (Jag kunde inte prata normallt)

Idag mår jag lite bättre men smärtan är fortfarande kvar, plus jag har inte sovit något inatt. skit jobbigt :(
Vill bara tacka min familj och mina vänner för allt dem har gjort för mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Josefajn

Alltid här för dig <3

2010-01-20 @ 19:54:14
URL: http://jeyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0