Tuesday 12/01/10 S-k-ö-ö-ö-n-t SKÖÖÖNT!

Denna dagen kan inte bli bättre!
Sov hos Jacob och vakna av hans jävla mobil kl.6!  Så jag gick upp fixa mig och åt frukost med hans mamma sen en timme senare efter hans mobil hade ringt 20 ggr går han upp!  Typiskt Jacob! haha, men jag gillar honom ändå (:
Idag börja vi 08.45 och slutar 11.40 , det kan fan inte bli bättre!  (Vi skulle egentligen sluta runt 2)



Idaag ska inte Henrietta göra något speciellt.
Ska till banken efter skolan och fixa nytt bankkort för jag har glömt min kod haha (jag vet jag är jätte smart)
sen ska jag hem laga mat sen blir det jobbet från 17 till 21! Drygt, men om man vill ha pengar så måste man jobba!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0