Thursday 28/01/10




Då har man jobbat idag, helt okej faktiskt.
Tyvärr har jag inte mycket att berätta.
Imorgon ska jag jobba i lund sen i malmö sen blir det hem till Viktor :) Har inte träffat honom på hur länge som helst!
Tyvärr har jag inte så mycket att berätta, efter jobb så träffa jag på Fredrik vi stod en stund utanför mig och snacka sen gick vi och mötte Ewelina och Sandra och snacka lite skit med dem. Efter en timme så gick jag hem igen.
FYFAN!.
vad det är kallt ute! Jag klarar inte av det längre, känns som det kommer bli som den filmen Day After Tomorrow! Usch nej nu ska man inte tänka så.



Funderar på att pierca mig i underläppen.. Vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0