Monday 25/01/10



Då börjar man om igen.

Börjar skolan idag efter 2 veckors ledigt, Har varit sjukskriven. Usch! Det har varit så tråkigt att ligga hemma och glo på tv och vara inne på datorn. (Facebook, bilddagboken och bloggen)

Imorse ringde klockan 6, efter jag hade vaknat till så märkte jag att jag hade blivit förkyld! Förkyld! Precis
när jag ska börja skolan och jobbet igen så blir jag förkyld. Vad är det liksom?! Hur kan det bli så att man blir förkyld över natten?! :S iaf jag sprang in till köket och tog alla sorts vitaminer jag kunde hitta och satte på vattenkokaren och laga lite te till mig själv. Hoppas det går över!



Denna helgen har inte hänt så mycket, Bara tagit det lugnt.

Nästa helg kommer Viktor hem :)

Måste gå nu.. annars missar jag bussen! :I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0