Sunday 14/02/10 Valentine's Day. <3

Idag är det alla hjärtans dag :)

Helgen va underbar :)

( en jätte gammal bild )



Fredag: Praktik.Jobb.Träffa Annalena. Viggos. Hem (: En massa skit snack.. Gud va skönt det va.
Lördag: kickoff med jobb på Big bowl :) skit kul. Skit god mat! Sen blev det hem till mig, Annalena kom sen kröka vi sen kom Johan, Linus,Jonas, Josefine,Sofie ( tror jag hon hette, hon kom från göteborg iaf ), Lina, Marie, Tove,Tumba , Simon.. Andra skulle komma men dem stack till DK istället (Svikare) ...   ( BILDER KOMMER)

Haha Sen ringde Ivan mig halv 5 på natten, Hej kan jag komma till dig nu ? :O Haha Jävla Idiot :P Men jag gillar dig ändå :)

Idag blir det mys med älskling :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0