Monday 8/2/2010

Godmorgon alla bloggläsare.

Ja jag vet, jag har varit jätte dålig på att skriva! SORRY!
Nu jobbar man varje dag  Mån-Fre 17-21. Skit jobbigt, men det är pengar. Jag vill inte ge upp nu, för jag brukar alltid ge upp efter 2-3 månader. Saken e också att jag behöver pengarna!
Visst jag har inget socialliv kvar men pengarna rullar in.  Sakta men säkert. ;)

Har inte så mycket att berätta, Såg Avatar med Viktor. Okej, för andra gången måste jag erkänna att den va rätt bra.  I fredags färga jag mitt hår, eller rätta sagt Anlinna färga mitt hår på salongen. Vi hade jätte kul, även om jag va skit nervös!  Men det blev fint och jag är nöjd :) (lägger upp bilder sen)

Igår blev det en liten fika med Ewelina och Madde. Jätte mysigt. Snacka lite skit som vanligt sen blev det as kallt! Så vi drog hem. Men det va trevligt som fan. Skönt att komma bort från allt. Ta en liten paus. TACK SÅ MYCKET.

Idag blir det skolan för min del sen ska jag jobba, vill inte men måste göras om man ska ha pengar.



Skön låt, Relax låt. (Det e kanske inte din smak)
If We Ever Meet Again (Featuring Katy Perry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0