Jobba,Jobba,JOBBA!

Jaha då har man kommit hem från skolan och nu ska man äta lite snabbt och ta en snabb titt i spegeln sen springa till bussen :)

Underbar dag idag,  min dag börja skit bra för jag va på skit bra humör imorse på grund av Marie :D
Tack Marie för inatt :) Jag har aldrig skrattat så mycket. Marie älskar Avatar bara så ni vet, Hon såg den typ 4 gånger igår.. NO LIFE ;D



Min salong söker modeller.. så ni som vill fixa och trixa lite med håret skicka en bild på dig
(OBS! BILDEN : Håret ska vara utsläppt! )

Skicka bilder till [email protected]
GLÖM EJ NAMN OCH NUMMER!


Dagens låtar.
Pitbull featuring Akon – Shut It Down

Madonna – Celebration - feat. Akon

Timbaland – If We Ever Meet Again (Featuring Katy Perry)

Kid Cudi – Pursuit Of Happiness (nightmare)


Oj, dags att springa till bussen puss på er sötnosar! Skriver sen när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0