Thursday 24/12

Idag blir det Arlöv.

Tänkte bara lägga upp några bilder från igår hemma hos Mormor & Morfar!
Gud va roligt vi hade, Mormor hade sagt till oss att hon skulle inte laga lika mycket mat detta året.. NÄNÄ det blev ju lika mycket ändå! Usch Maten tog aldrig slut men det va jätte gott!

JÄTTE DÅLIG KVALITÈ PÅ BILDERNA JAG GLÖMDE MIN KAMERA HEMMA!


Just de glömde säga att de har en fågel som heter Putte, Haha han är lite speciell. Jag ska ladda upp in video så fattar ni vad jag menar :P


Putte


Putte leker med han spegel.


Efter maten blev det gröt, jätte god gröt.
Efter vi hade ätit gröt börja vi spela kort, vi börja runt kl.23 vi blev färdiga runt kl.3 på natten!
Mitt i allting fråga mormor om vi ville ha något att dricka. Vi sa ta fram spriten så kan vi ta själva. Jaa hon tog fram spriten, jag  tror vi klarade oss rätt bra med en flaska :)



Nu måste jag tyvärr göra vid mig!
GOD JUL PÅ ER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0