Sunday 27 / 12

Nu är det inte Henrietta som skriver utan hennes underbara vän Ewelina Granqvist. Henrietta duschar så jag gör ett inl'gg på hennes blogg :)

Tänkte berätta ite om vad Henrietta gjort både igår och idag.

Igår var hon och shoppade så att det bev ite nytt i garderoben, det gillas. Sen bowlade hon. Tyvärr är inte Henrietta så duktig på att bowla. Men det 'r bara att öva gumman så bir du snart ett proffs inom bowling.
På kvällen tog hon det lugnt och tittade film.

Idag söndag har hon inte gjort så mkt men det hör väll till Söndagar, eller det är bara jag som tycker det är okej att vara trött och inte göra så mkt ?

Vid 4 tiden kom jag till henne för att leka med henne. Vi har pratat, varit idioter som vanigt haha (a) speat kort o.s.v
Nu har ag även bäddat Henriettas säng, ni förstår jag är duktig :D

NU orkar inte jag skriva mer. Men tycker att ni kan ta er en titt på min blogg ;)
Har inte uppdaterat på kanske 2 veckor men sk fixa det ikväll. www.Eweinkaa.devote.se


Simma Lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0